Setur, 2020’de en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan turizm şirketi oldu

Setur olarak, pandeminin ilk günlerinden itibaren hem çalışanlarımız hem de misafirlerimiz için tüm önlemleri aldık ve almaya devam ediyoruz. Misafirlerimiz için değer yaratmak, beklentilerine kalite ve istikrarla karşılık vererek memnuniyetlerini sağlamak üzere her zaman olduğu gibi pandemi döneminde de tüm departmanlarımızla, hem misafirlerimizin hem de sektör paydaşlarımızın sağlığını gözeterek geleceğe yönelik yeni modeller oluşturmaya özen gösteriyoruz. Aldığımız önlemlere ek olarak pandemi döneminde zorunlu olarak yapılan iptal ve iadelerde misafirlerimizi mağdur etmeden tüm süreci başarıyla tamamladık.

 

Bağımsız araştırma şirketi SIA Insight ile her yıl gerçekleştirdiğimiz müşteri memnuniyeti araştırmasında, pandemi nedeniyle zorlu geçen 2020 yılına rağmen, müşteri memnuniyeti en yüksek şirket olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

 

SIA Insight’ın 2020 yılı için yapılan değerlendirmesinde, turizm için zorlu geçen bu yıl için 76.87 olan sektör ortalaması endeks değerinin çok üzerinde olan 84,05’lik değer ile en yüksek memnuniyeti sağladığımızı gördüğümüzde tüm bu çalışmalarımızın misafirlerimiz tarafından takdir edildiği gördük. Bu veriler SIA Insight’ın Temmuz-Kasım 2020 döneminde 1.573 katılımcıyla, kantitatif araştırma yöntemleri kullanılarak 10 turizm acentesi üzerinden değerlendirilen müşteri memnuniyet araştırmasının toplam memnuniyet endeksi sonucuna göre edinildi.

 

Bu memnuniyet ile önümüzdeki dönemde de teknolojik alt yapımızı kullanarak misafirlerimizin güven duydukları seyahati kolayca gerçekleştirebilecekleri alternatifler yaratmak, sektörümüzü daha iyi bir noktaya taşımak için çalışacağız. Biz Setur olarak kaliteli ve güvenilir hizmet vermekten dolayı büyük gurur duyuyoruz ve 2021 de aynı vizyon ve yaklaşımla yolumuza devam edeceğiz.