Yurt Dışı Oteller

Yurt Dışı Oteller

Yurt dışı Otel Rezervasyonu 

Yurt Dışı Otel rezervasyonlarınızı 444 97 79 numaralı hattımızdan bize ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz.

Sıkça sorulan sorularımıza ait cevaplarımızı aşağıda bulabilirsiniz.


Oda Fiyatına Kahvaltı Dahil midir? İptali olmayan odalar hangileridir?

Otel listesindeki fiyat seçeneklerinde kahvaltının dahil olup olmadığı ve iptal opsiyonları açıklamalarıyla belirtilmektedir. 

Standard Room,Breakfast Buffet (Kahvaltı dahil)
Standard Room,Room Only (Kahvaltı Hariç)
Standard Room,Non Refundable (İptali Olmayan Oda)

Oda fiyatına vergi dahil midir?

Otel listesindeki bazı otellerde vergi dahil, bazılarında hariç olabilir, rezervasyonu yaparken sistem size bu bilgiyi ve kredi kartınızdan çekilecek toplam tutarı gösterecektir. Bazı şehirlerde belediyelerin uygulamış olduğu şehir vergisi uygulaması bulunur,bu vergiler otele giriş esnasında peşin olarak talep edilir.

Rezervasyon yaptım kredi kartımdan ödeme ne zaman alınacak?
-Rezervasyonunuzu yaptığınız anda ödeme kredi kartınızdan çekilecektir.

Seyahat Belgesini Otele ibraz etmek zorunda mıyım?

Rezervasyonunuzu takiben seyahat onay belgeniz (voucher) e-posta adresinize iletilir. Otele girişiniz sırasında bu belgeyi yanınızda bulundurunuz.

İptal Politikası nedir?

Rezervasyonunuzu tamamlamadan önce, rezervasyonu en son hangi tarihe kadar iptal etmeniz durumunda herhangi bir iptal cezası ödemeyeceğiniz, geç iptal ettiğinizde ise kaç gecelik geç iptal kesintisi yapılacağını tarafınıza bildiren politikaya denir.

Rezervasyon Yaptırdım, Nasıl İptal Edebilirim?

Tüm Yurt Dışı Otel rezervasyonlarınızda iptal ve değişiklik talepleri için info@setur.com.tr adresine ulaşabilirsiniz. İptaliniz otelin iptal şartları çerçevesinde (rezervasyon aşamasında kabul ettiğiniz ve otel onay belgenizde gözüken koşullardır) gerçekleştirilir .Tüm iptal ve değişiklik işlemleri Setur üzerinden yapılmalıdır, direkt otel ile bağlantıya geçerek bildirdiğiniz iptal ve değişiklik talepleri işleme alınamamaktadır. İptal politikasına uygun koşullarda İptal edilen rezervasyonlardan herhangi bir servis bedeli almaz, iptal şartları dahilinde iptal edilmeyen rezervasyonlardan iptal şartlarında bildirilen konaklama bedeli rücu edilerek iadeniz kartınıza yapılır.

Rezervasyonumu iptal ettim, ödememi ne zaman iade alırım?

İptal tarihinizden itibaren iadeniz en geç 30 gün içinde kredi kartınıza yansıyacaktır.

Rezervasyon Yaptırdım, Değişiklik yapmak istiyorum ne yapacağım?

Değişiklik için öncelikle yapmış olduğunuz rezervasyonun iptal kurallarını kontrol ederek önce bu rezervasyonu iptal edip, rezervasyonu tekrar yapmanız gerekiyor. Bir önceki rezervasyonu iptal ettiğinizde yapmış olduğunuz ödeme kredi kartınıza en geç 30 gün içinde yansıyacaktır. Setur, iptal işleminiz sonrasındaki yeni talebinizde aynı otelde müsaitlik olmasını garantileyemez.

Yıl boyunca kurulan tatil hayalleri Setur Kişiye Özel Seyahat hizmetiyle gerçeğe dönüyor.
Yoğun iş temposuna, hayatın koşuşturmasına ara verip uzaklaşmak
İş ve kendinize özel seyahatlerinizi ayrıcalıklı ve sorunsuz yaşamak istediğinizde
Hayalinizdeki programı belli bir zamana sabitlemeden, bir tura bağlı kalmadan tamamen sizin tercihlerinize göre şekillendiriyoruz.
Seyahatiniz öncesini ve seyahat programınızı en ince detayına kadar biz düşünüyoruz, size sadece keyfini çıkarmak kalıyor.


Tüm Rezervasyonlarınız İçin : 444 9779



E-Bülten Kayıt

Duyuru ve kampanyalarımızdan haberdar olmak için lütfen e-posta adresinizi bırakın..

Gönderiliyor...

Kaydınız başarıyla alınmıştır.

Kaydınız başarıyla alınamamıştır. Tekrar deneyiniz.

  • Setur Dutyfree
  • Setur Marinas
  • Setair
  • BookinTurkey
  • Setur Mice
  • Sedventure
  • Setur Kişiye Özel
  • Setur Cruise
  • Setur Vize
  • Setur Eğitim Hizmetleri